online sale, online store free shipping worldwide, discount online shopping electronics, smartphones, 99 cent online discount store
Tuesday, April 22, 2014
CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi
CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi in randul romanilor, prezent de 10 ani pe piata locala. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata contactless, plata in rate a cumparaturilor efectuate in afara tarii sau chiar online, etc – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Iata mai jos cateva dintre beneficiile pe care le oferim clientilor: • Avem o retea de aproximativ 10.000 de magazine partenere.; • Dezvoltam continuu campanii derulate impreuna cu partenerii nostri, prin care oferim un set de beneficii de fidelitate ( cum ar fi rate aditionale sau reduceri ); • Posesorul de card beneficiaza de pana la 24 rate fara dobanda*
Este primul card de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda din Romania;
Suntem pe piata de 10 ani in Romania;
Este primul card care a oferit rate fara dobanda pentru cumparaturi in strainatate;
Este primul card de credit care iti ofera bonus pentru orice tranzactie pe care o faci, cumparatura sau retragere de numerar de la ATM.
Prezent de 10 ani pe piata locala, CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi in randul romanilor. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata contactless, plata in rate a cumparaturilor efectuate in afara tarii sau chiar online, etc – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii. CardAvantaj a construit in timp pentru clienti o retea de aproximativ 10.000 de magazine partenere. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate ( cum ar fi rate aditionale sau reduceri ), precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
No comments:
Post a Comment